Biztosítsuk a sikert a feng shuival!
Sokan hisznek a feng shui erejében, vagyis abban, hogy teljesítményünk, sorsunk alakulása szempontjából egyáltalán nem mindegy, hogyan rendezzük be a házunkat, lakásunkat, irodánkat és más olyan helyiségeket, ahol sok időt töltünk el napi szinten.
Ez a felfogás egyre elterjedtebb, így mára komoly hírnevet szerzett magának a feng shui a lakberendezés terén, vannak külön erre specializálódott lakberendezők is. Természetesen nem kötelező egyből szakemberhez fordulni, ha úgy döntünk, hogy a fen shui nevében rendezzük be például az irodánkat, elég, ha csak néhány alapszabály szem előtt tartásával határozzuk meg az egyes bútordarabok helyét és állását, erre pedig magunk is képesek vagyunk.
Miért jó az irodai feng shui?
Az még érthető, hogy otthonunkban követjük a feng shui szabályait, amennyiben hiszünk benne, az viszont keveseknek világos, hogy a munkahelyünkön miért fontos ez. Nos, ahogy az otthoni dolgokra képes pozitív hatást gyakorolni ez a módszer, úgy kedvezően befolyásolhatja a karrierünket is.
A feng shui segíthet abban, hogy kedvezően alakuljanak az üzleti tárgyalások, üzleti szempontból jó döntéseket hozzunk, és pozitívan alakuljanak a munkahelyi, munkatársi kapcsolataink is.
Minél többet teszünk azért, hogy irodánkat a fen shui szerint rendezzük be, annál valószínűbb, hogy a karrierünkben is sikereket könyvelhetünk majd el, a munka területén egyszerűen szárnyalni fogunk.
Hogy rendezzük be az irodát a fen shui szerint?
Egy irodában természetesen elsődleges, hogy az íróasztalt megfelelően helyezzük el. Nem jó, ha szemben ülünk az ajtóval, mert ebben az esetben hirtelen zúdul ránk az energia, ha belép valaki, de az sem jó megoldás, ha háttal ülünk neki, ugyanis így nincs mögöttünk támasz.
Kerüljük az ablaknak háttal történő elhelyezést is. A legjobb, ha úgy helyezzük el az asztalunkat, hogy átlósan lássunk rá az ajtóra.
A legrosszabb verzió, ha az asztalt az ajtó és az ablak közé tesszük, mert általában bizonytalanságérzettel tölt el, ami természetesen igencsak negatívan hat a mindennapi munkavégzésre.